JULKAtan czyli meksykański półwysep z Maffashion

Kiedy rok temu wpadliśmy na pomysł podróżowania z ciekawym gościem to od początku wiedzieliśmy, że jako pierwszego zaprosimy MENT XXL, a kolejną osobą będzie właśnie MAFFASHION. Od razu wiedzieliśmy też jakie kierunki im zaproponujemy, tzn. Kamil – Azja, Julia – Meksyk.

Mieliśmy ogromne szczęście i wyczucie bo to właśnie fakt, że wyjazd miał się odbyć do Meksyku zadecydował o tym, że Julia zgodziła się z nami pojechać. Dużo osób pytało dlaczego właśnie Maffashion? Odpowiedź jest banalna – byliśmy bardzo ciekawi jaka jest naprawdę, a jak wiecie, według nas właśnie w podróży poznajemy człowieka najlepiej. Dodatkowo nie ukrywamy, że chcieliśmy zobaczyć z bliska jak wygląda jej praca. Musimy przyznać, że nauczyliśmy się wielu rzeczy, obserwując jak Julia prowadzi bloga, fanpage, instagram czy snapchat. Jest oddana temu co robi bo uwielbia swoją pracę. Jest też zdyscyplinowana i ma niesamowite wyczucie tego co jest dla niej dobre. W sprawach zawodowych jest bardzo konkretna. Mając świadomość co pomoże osiągnąć sukces danemu przedsięwzięciu, nie uznaje kompromisów. Jest osobą bardzo otwartą i ma nawyk zaczepiania ludzi wszędzie ;) od pokładu samolotu zaczynając, na plaży kończąc. Ma mnóstwo energii, zawsze dobry nastrój, nie narzeka i potrafi się dobrze bawić. Jest uzdolniona na wielu płaszczyznach i ma wiele zainteresowań, śpiewa, potrafi zmieniać głos co przydaje się do dubbingu, pisze wiersze, tańczy i robi więcej pompek niż nie jeden facet. Ma ogromne serce do pomocy innym i nie wyczuwa się w niej zepsucia czy zmanierowania. Zazdrościmy jej tego, że potrafi tyle jeść i jest szczupła ;) oraz tego, że tak mało snu potrzebuje by mieć aż tyle energii. Godne podziwu jest to, że nie ma w niej ani trochę zawiści czy złej energii i na wszelkie zło odpowiada dobrem, np. nieprzyjemne zaczepki w internecie pacyfikuje jakimś miłym komentarzem.

Jak dobrze wiemy Julia podróżuje od dawna, ale zazwyczaj ma to związek z pracą.  Tym razem spełniliśmy największe marzenie Maff związanie z podróżowaniem – daliśmy możliwość zwiedzenia przepięknego zakątka świata, jakim jest meksykański Jukatan. Mamy nadzieję, że jeszcze wiele razy przetną się nasze drogi bo przyzwyczailiśmy się do obecności Julki w naszym życiu.

Poniżej znajdziecie kilka zdjęć z całego pobytu :)

12 Komentarze

1. Każdy z Was jest tak wspaniałą osobą, że choć Was nie znam to wiem, że mogłam bym z Wami pojechać nawet na koniec świata!! Jesteście genialni, realizujecie marzenia, zarażacie swoją energię innych ludzi – mogłabym tak wypisywać bez końca ;)) Poznałam Was właśnie od waszej wyprawy z Kamilem do Azji (fakt tylko przez internet ;)) i od tamtej pory nie mogę się oderwać od waszych wpisów na blogu ;) A więc dalej róbcie to co kochacie czyli podróżujcie z pasją bo jesteście w tym najlepsi ;))

• Ale nam miło!! Dzięki wielkie :)

2. no nie da się ukryć, że czy to Muranów czy to Chińczyk przy hali Mirowskiej czy budy nad Wisłą – z Wami moje piękne jest zawsze super <3 cium cium, pozdrawia ciocia Marta !!!

3. Jeju nie wiem jak dziękować za to że zaproponowaliście Maff ten wyjazd, na pewno przybliżył jej fanów do niej, a dodatkowo mogliśmy poznać wspaniałą parę, która mam nadzieje, że bardzo daleko w życie zajdzie. Tego Wam życzę, pozdrawiam serdecznie. Dziękuję i powodzenia jutro w śniadaniówce! Trzymam mocno kciuki! :*

4. Sponsorowaliście Julii ten wyjazd czy ona za siebie płaciła? Pytam z ciekawości :)

5. Witajcie!
    Miło czyta się wasze wpisy. Szacun za to,że potraficie to tak wszystko fajnie zebrać do kupy i ciekawie opowiedzieć ! Ja np. kompletnie nie mam daru do pisania :D
    Wpatruję się w te zdjęcia z Meksyku u Was i u Maff jak zaczarowana . Zwiedzanie świata to moje największe marzenie i staram się małymi kroczkami, w miarę moich możliwości je realizować .

Od dziś obserwuję Was i czekam na kolejną wyprawę! :)
    Pozdrowionka ,
    Gosia

6. Zakochałąm się w Was od pierwszego snapa od Maff :D

7. Nataszka jest taka ładna, zazdroszczę urody!!

8. Poznałam Was przez Maff.. I od pierwszego jej snapa, gdzie byliście – pokochałam Was !!!
    Jesteście niesamowita parą i dzięki Wam, mogę „zwiedzać” takie miejsca, do których pewnie nigdy nie pojadę. Pokazujecie nam te wszystkie magiczne miasta w tak świetny sposób ! Za co jestem Wam bardzo wdzieczna. :)
    Dziękuje !

9. a ja jestem ciekawa czy to Wy zasponsorowaliscie Julie ten wyjazd?:) super fotki :)